ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ


ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ:


Дитяча лінія: 116-111 або 0-800-500-225 (з 12.00 до 16.00)

Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116-000

Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116-123 або 0-800-500-335

Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20

Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75

Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103

Національна поліція України 102




ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ШКОЛІ

1. Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.

2. Учень школи проявляє пошану до старших, піклується про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.

3. Учень не вживає непристойних виразів і жестів.

4. Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки

5. Учень не жує гумку, не користується плеєром і мобільним телефоном на уроках.

6. Учень не йде зі школи та її території в урочний час без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками).

7. Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.

8. Поза школою учні поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.

9. У разі пропуску занять до 3-х днів учень пред'являє класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.

ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

1. Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять, окрім уроків інформатики, коли учні працюють за комп'ютером.

2. Під час уроку учні не відволікаються самі і не відволікають інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.

3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він просить дозволу у вчителя.

4. Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.

5. Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

6. Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.

ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ УРОКІВ

1. Під час перерви учень зобов'язаний: підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці; вийти з класу, якщо попросить вчитель; дотримуватись вимог чергового вчителя по поверху.

2. Під час перерв школярі не бігають по сходах, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор, не штовхають один одного, не кидаються предметами і не застосовують фізичну силу.

3. У школі забороняється тютюнопаління.

4. Категорично не можна самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.

ПОВЕДІНКА УЧНІВ В ЇДАЛЬНІ

1. Під час їжі в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.

2. Розмовляти під час їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.

3. Учні прибирають стіл після вживання їжі.

4. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5. Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

6. Забороняється виносити з їдальні їжу.


Затверджую

Директор школи № 256

______________М.І.Рудящий

П Л А Н

заходів профілактики та протидії булінгу в освітньому закладі

1. Ознайомлення педагогічного колективу з нормативними документами, щодо запобіганню та протидії булінгу.

Адміністрація. Нарада

2. Вивчення та аналіз мікроклімату та комфортності стосунків в учнівському колективі.

Класоводи, класні керівники

3. Виховні заходи з учнями на тематику запобігання та протидії булінгу.

Класоводи, класні керівники

4. Спільні перегляди та обговорення відеосюжетів всіма учасниками освітнього процесу щодо ненасильницьких методів поведінки та виконання.

Вчителі

5. Виставка літератури профілактичного характеру проявів нестандартної поведінки.

Бібліотекар

6. Круглі столи: «Запобігання та протидія булінгу в школі та сім’ї».

Психолог

7. Тематичні зустрічі з батьками щодо домашнього насильства та наслідки жорстокого поводження з дітьми.

Психолог, класні керівники

8. Пропаганда дружніх стосунків і безконфліктного спілкування серед молоді.

Самоврядування, педагог-організатор

Заступник директора з ВР С.А.Гончарова




ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ, КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ: wym-1549877947744

Закон про БУЛІНГ (в додатку)

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.