Відповідно до наказу МОН України №877 від 8 серпня 2018 року з вересня 2018 року (по серпень 2023 року) триває дослідно-експериментальна робота за темою "Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи".
Об'єкт дослідження- навчально-виховний процес у загальноосвітньому навчальному закладі; професійна підготовка вчителя початкової школи та практичного психолога; система післядипломної педагогічної освіти;родинне середовище.
Предмет дослідження- мета, зміст, форми, методи, засоби навчання й виховання у загальноосвітньому навчальному закладі, виховання у родині щодо становлення соціально успішної особистості молодшого школяра.
Гіпотеза дослідження:процес становлення соціально успішної особистості молодшого школяра у межах навчально- виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу та родинного середовища набуває ефективності за умови його використання як системи, що охоплює мету, зміст, форми, методи та засоби життєдіяльності дітей.
Провідною ідеєю дослідженняє те, що модернізація системи освіти академічно здібних і обдарованих дітей на засадах компетентнісного підходу є одним із визначальних чинників реалізації завдань освіти, виховання та розвитку майбутньої інтелектуальної еліти нації, а також передумовою їх становлення як суб'єктів успішної життєдіяльності.
Діагностування вчителів початкової школи, дітей молодшого шкільного віку, безліч рольових тренінгів, семінарів-аукціонів, семінарів-практикумів, майстер-класів, засідань круглих столів із залученням видатних спеціалістів, професорів, психологів, педагогів – це все, до чого змогли долучитися педагоги нашої школи.
Коментарi